On-Chain Yatırma adreslerim neden değişiyor?
Bybit TR olarak, Türkiye’de değişen düzenleyici koşullara uyum sağlamak adına, varlık yatırma sistemimizde güncelleme gerçekleştireceğiz. Bu güncelleme sonucunda, mevcut yatırma adresleri artık desteklenmeyecek. Kullanıcılarımızın gelecekte yapacakları işlemlerde yeni yatırma adreslerini kullanmaları gerekecek. Desteklediğimiz ağlar/zincirler, farklı zamanlarda birer birer taşınacak. Diğer blok zincirlerinde yapacağımız taşıma işlemlerine ilişkin yayınlayacağımız duyuruları takip edebilirsiniz.
On-chain yatırma adreslerinin güncellenmesi ne anlama geliyor?
On-chain yatırma adresinin güncellenmesi, yatırılan varlıkları almak için hesabınızla bağlantılı olan blok zinciri adresinin değişmesi anlamına geliyor. Eski yatırma adresine gönderilen yatırma işlemleri hesaplarınıza yansıtılmayabilir. Bu nedenle, varlıklarınızı başarıyla aldığınızdan emin olmak için, varlık transferi yaparken mutlaka yeni sunduğumuz adresi kullanmanız gerekiyor.
Bu değişiklik mevcut bakiyemi etkileyecek mi?
Hayır. Bybit TR hesabınızdaki bakiyeniz güvende ve değişmeyecek. Yalnızca yatırma adresiniz değişecek.
Taşıma ve güncelleme işlemlerinin ardından, eski yatırma adresime varlık yatırırsam ne olur?
Eski adresinize yapacağınız yatırma işlemleriniz otomatik olarak hesabınıza yansıtılmayacak. Paranızın incelenmesi ve olası geri alınması için Canlı Sohbet veya bu form aracılığıyla Müşteri Desteğimizle iletişime geçmeniz gerekecektir.
Eski adresime yanlışlıkla varlık yatırdım. Varlıklarımı kaybedecek miyim?
Hayır. Varlıklarınız kaybolmayacak. Ancak, ilgili ekiplerimizin yardımcı olması ve iade sürecini yürütebilmesi için Müşteri Destek Ekibi’mizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Yeni yatırma adresimi nereden görüntüleyebilirim?
Geçiş tamamlandıktan sonra, güncellenen adresiniz ilgili token ve zinciri seçtikten sonra otomatik olarak Bybit TR Fonlama hesabınızda görüntülenecektir.
Benim güncellemem veya etkinleştirmem gereken herhangi bir şey var mı?
Yeni adresinizi etkinleştirmek için sizin yapmanız gereken hiçbir işlem bulunmuyor. Ancak, yapmanızı önerdiğimiz bazı işlemler bulunuyor:
- Varlık transferi gerçekleştirmeden önce yeni yatırma adresinizi mutlaka dikkatlice gözden geçirmenizi tavsiye ederiz.
- Daha önceden kaydettiğiniz veya otomatik hâle getirdiğiniz transfer ayarlarını güncellemenizi öneriyoruz.
- Yatırma sorunlarıyla karşılaşmamak adına, eski yatırma adresinizi artık kullanmamanızı rica ederiz.
Eski adresim başka bir platformda/cüzdanda kayıtlı. Ne yapmam gerekiyor?
Yatırma işlemlerinizin başarısız olmasını engellemek için lütfen kayıtlı adresinizi en kısa zamanda yenisiyle güncelleyin.
Taşıma ve güncelleme işlemi tam olarak ne zaman gerçekleşecek?
Geçişin zincirlere bağlı olarak farklı zamanlarda tamamlanacağını lütfen unutmayın. Her zincire göre tam değiştirme tarihi ve saati için lütfen aşağıdaki tabloya bakın.
Not: Yukarıdaki tablo gelecekteki geçiş programları hakkında sizi bilgilendirmek için güncellenecektir.
Diğer blok zincirleri için de taşıma ve güncelleme işlemleri yapacak mısınız?
Evet. Türkiye’deki düzenlemelere uyum koşulları uyarınca diğer ağlar/zincirler de kademeli olarak taşınacak ve adresler güncellenecek. Gelecekte yapılacak değişikliklerden önce siz değerli kullanıcılarımızı ayrıca bilgilendireceğiz.
Yanlışlıkla eski adresi kullandığımda veya sorunlarla karşılaştığımda kiminle iletişime geçmem gerekiyor?
Lütfen Canlı Sohbet veya bu form aracılığıyla Müşteri Destek ekibimize ulaşın.
Müşteri Destek Ekibi’nin eski adrese yapılan yatırma işlemlerini iade süreci ne kadar sürer?
Bu süre, destek taleplerinin yoğunluğuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Ancak, ekibimiz en kısa süre içinde size yardımcı olmak için elinden geleni yapacaktır. Müşteri Destek Ekibi’mizin gelişmeleri e-posta aracılığıyla ileteceğini hatırlatmak isteriz. Bu nedenle, e-posta adresinizi düzenli olarak kontrol etmenizi rica ederiz. Gecikme yaşamamak adına, transfer gerçekleştirmeden önce yatırma adresinizi her zaman dikkatlice gözden geçirerek teyit etmenizi önemle tavsiye ederiz.
