SSS - İtibari Para İşlem Hatası ve Risk Uyarısı

logo
Son güncelleme 2025-11-25 13:58:49
Paylaşın

 

 

 

 

Risk Uyarısı

Neden Risk Uyarısı mesajı alıyorum? 

Risk Uyarısı açılır penceresi, hesabınızı olası dijital tehditlere karşı korumayı amaçlayan bir güvenlik önlemidir. Sistem, hesabınız veya işlemlerinizde güvenlik riskleri veya olağan dışı faaliyetler tespit ettiğinde tetiklenebilir.

 

Risk Uyarısı mesajının tekrar tekrar alınması, hesabınızın güvenliğini ve bütünlüğünü sağlamak için daha fazla araştırma yapılması gerektiğini gösterir. Bu standart önlem sizi potansiyel tehditlerden korumak amacıyla alınır. Bu nedenle, istenen belgeleri gözden geçirmesi için ekibimize göndermeniz önerilir.

 

 

 

Hesabımın Risk Uyarısı mesajını almamasını nasıl sağlayabilirim? 

İşte hesabınızı korumanız ve bir daha “Risk Uyarısı” mesajı almamanız için bazı öneriler:

  • İşlemleri güvenli bir ortamda gerçekleştirin: Başkalarının hassas bilgilerinize erişmesini veya söz konusu bilgilerinizi çalmasını önlemek için güvenli ve özel bir ortamda işlem yaptığınızdan emin olun.

  • Parolalarınızı özenle saklayın, kimseyle paylaşmayın: Hesap parolanızı veya diğer hassas bilgilerinizi asla kimseyle paylaşmayın. Bu, hesabınızın güvenliğini sağlamak ve yetkisiz erişimi önlemek için son derece önemlidir.

  • Üçüncü taraf ödeme yöntemlerini kullanmayın: Sadece kendi kredi kartınızı veya Bybit TR’teki Kimlik Doğrulamanız ile eşleşen ödeme yöntemlerini kullanın.

  • Kullanılabilir fonunuz olduğundan emin olun: Herhangi bir ödeme veya platform içi işlem için hesabınızda yeterli fon olduğundan emin olun.

  • İyi alım-satım davranışlarını sürdürün: Kullanıcı Hizmet Koşullarımız ile güvenli ve sorumlu alım-satıma ilişkin en iyi uygulamalara uyduğunuzdan emin olun. Risk uyarılarını tetikleyebilecek, alışılmışın dışında veya yüksek riskli alım-satım modellerinden kaçının.

 

Daha fazla bilgi için ilgili Hüküm ve Koşulları görüntülemek üzere Yardım Merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.

 

 

 

Daha fazla bilgi isteyen bir mesaj veya Risk Uyarısı açılır mesajı alırsam ne yapmalıyım?

 

FAQ - Fiat 01.png

 

 

Daha fazla bilgi isteyen bir mesaj alırsanız veya bir Risk Uyarısı açılır mesajıyla karşılaşırsanız lütfen Gönder butonuna tıklayın. İstenen belgeleri gönderebileceğiniz bir sayfaya yönlendirileceksiniz. Alternatif olarak, gönderim yaptığınız talepleri Destek Merkezi kısmında bulabilirsiniz.

 

 

 

İstenen belgelerin kişiden kişiye değişiklik gösterebileceğini lütfen dikkate alın. Gerekliliklerle ilgili daha fazla bilgi almak için belge açıklaması bölümünden Örnek Tanımlar seçeneğine tıklayabilirsiniz.

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

Belge Gönderimi ile İlgili

Hem bir e-posta hem de ek bilgi isteyen bir anlık bildirim aldım, istenen belgeleri göndereceğim portalı nerede bulabilirim?

Bildirim kanallarında sağlanan doğrudan bağlantıya ek olarak, Canlı Sohbet girişinde Destek Merkezi gönderim portalını da bulabilirsiniz.

 

 

 

 

Sınıra ulaşmamış olmama rağmen neden belgeleri önceden göndermem istendi?

 

 

Gerekli belgeleri önceden göndermeniz için bir toplama noktası tasarladık. Bu işlev, hizmet sağlayıcılar veya bankacılık prosedürleri gibi üçüncü taraf gereksinimleri nedeniyle fon transferlerinde gecikmelerin veya işlem süreciniz üzerindeki diğer etkilerin önlenmesine yardımcı olur. İlgili belgeleri, Tek Tıkla Satın Alma veya İtibari Para Yatırma sayfası Kullanıcı Merkezi Önceden gönderim adımlarını izleyerek gönderim portalı aracılığıyla önceden göndermenizi öneririz.

 

Gönderildikten sonra sistem, işlemlerinizin mümkün mertebe kesintiye uğramaması için gerektiğinde bu belgeleri göndermenize otomatik olarak yardımcı olacaktır.

 

 

 

 

Belgelerin önceden gönderilmesi, gelecekte tekrar belge gönderme gerekliliğini azaltacak mı?

Bazı durumlarda, belgelerin önceden gönderilmesi gelecekte bilgi gönderme gerekliliğini azaltabilir, ancak bu bir daha asla belge göndermeniz gerekmeyeceği anlamına gelmez. Her belgenin bir geçerlilik süresi vardır. Belgelerin geçerlilik süresi için lütfen aşağıdaki tabloya bakın. 

 

Materyal Türleri

Geçerlilik Süresi (Gün)

Fon kanıtı

30

Elde pasaport/kimlik kartı ile çekilmiş bir selfie

90

Standart selfie

90

Banka ekstresi 

90

Kredi kartı hesap özeti

90

Pasaport/kimlik kartı fotokopisi

90

Kredi kartı sahipliğinin kanıtı

90

İkamet belgesi (son 3 aya ait)

90

Hesap bakiyesi ekstresi

90

Yatırma işlemi yapılan hesap sahipliğinin kanıtı

Daimi

 

 

 

A Senaryosunda (Tek Tıkla Satın Alma, İtibari Para Yatırma ve İtibari Para Çekme) bilgilerden birini gönderirsem, bu bilgi başka bir senaryoda kullanılabilir mi?

Evet, belge geçerli olduğu sürece birden fazla senaryoda kullanılabilir. Her bir senaryoda hangi tür materyallerin kullanılabileceğini görmek için aşağıdaki tabloya başvurabilirsiniz.

 

Materyal Türleri

Uygulanabilir Senaryolar

Tek Tıkla Satın Alın

İtibari Para Yatırma

İtibari Para Çekme

Fon kanıtı

X

Elde pasaport/kimlik kartı ile çekilmiş bir selfie

Standart selfie

Banka ekstresi 

Kredi kartı hesap özeti

X

Pasaport/kimlik kartı fotokopisi

X

Kredi kartı sahipliğinin kanıtı

X

X

İkamet belgesi (son 3 aya ait)

X

X

Hesap bakiyesi 

X

X

Hesap kanıtı

X

 

 

 

Hangi belge formatları kabul ediliyor?

  • Boyutu 10 MB’nin üzerinde olmamak kaydıyla yalnızca PNG, PDF, JPG ve JPEG dosya formatlarını kabul ediyoruz. 

  • Talep başına en fazla beş (5) belge kabul edebiliyoruz.

 

 

 

İşlemin sonucunu ne zaman öğrenebilirim?

İstenen belgeleri göndermenizin ardından, ilgili ekibimiz durumunuzu 48 saat içinde gözden geçirecektir. İşlemin sonucu, kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir.

Yardımcı oldu mu?