Kendi Kendine Sorun Çözme Kılavuzu: Bybit TR’te E-postayı, Cep Telefonu Numarasını ve Google Authenticator’ı Güncelleme

logo
Son güncelleme 2025-11-25 13:41:00
Paylaşın

Bybit TR hesabınıza yeni hesap güvenlik özellikleri eklendi. Artık hesabınızla ilgili değişiklik isteklerinizi giriş sayfasından gönderebilirsiniz.




1. Adım: Bybit TR web sitesi aracılığıyla hesabınıza giriş yapın. Bunun için kayıtlı e-posta adresinizi veya cep telefonu numaranızı ve giriş parolanızı yazın.

 

 

Not: Parolanızı unuttuysanız, sıfırlamak için lütfen bu kılavuzu izleyin. Parola sıfırlama işlemi sırasında self-servis özelliği kullanılabilir olmaya devam edecektir.

 

 

 

 

 

 

2. Adım: Bilgileri doğru bir şekilde girdikten sonra, güvenlik doğrulaması için bir açılır pencere görünecektir. E-posta adresinize, telefon numaranıza veya Google Authenticator’a erişiminizi kalıcı olarak kaybettiyseniz lütfen Doğrulama ile ilgili sorun yaşıyorum seçeneğine tıklayın.

 

SSF 02.png

 

 

 

 

 

3. Adım: Lütfen sıfırlamak istediğiniz güvenlik seçeneğini seçin.

 

SSF 03.png 

 

 

 

a) Google Authenticator Bağlantısını Kaldırma: Google Authenticator çalışmıyor. Sıfırlamak istiyorum. seçeneğini seçin. Ardından size gönderilen e-posta doğrulama kodunu ve/veya SMS doğrulama kodunu doğru girin.

 

SSF 04.png

   

 

 

b) Cep Telefonu Numarasını Değiştirme: (Kayıtlı cep telefonu numaranız) ile cep telefonu numarası doğrulama çalışmıyor. Cep telefonu numaramı değiştirmek istiyorum. seçeneğini seçin. Bu isteğiniz için yeni bir cep telefonu numarası girin. 



 

Not: Yeni cep telefonu numarası, daha önce Bybit TR platformuna kaydedilmiş bir numara olmamalıdır.




c) E-posta Adresini Değiştirme: (Kayıtlı e-posta adresiniz) ile e-posta doğrulaması çalışmıyor. E-posta adresimi değiştirmek istiyorum. seçeneğini seçin.

  • Yeni bir e-posta adresi girin ve Doğrulama Kodu Gönder öğesine tıklayın. Yeni e-posta adresi gelen kutunuza gönderilen doğru e-posta doğrulama koduyla yeni e-posta adresinizi doğrulayın. E-posta doğrulama kodunu almadıysanız şuradan yardım alın: Sorun Giderme: E-posta doğrulama kodu alınamıyor.

 

SSF 06.png 

 

Not: Yeni e-posta adresi, daha önce Bybit TR platformuna kaydedilmiş bir adres olmamalıdır.






4. Adım: Hesap güvenliği ve doğrulama amacıyla, ekstra güvenlik doğrulamasını tamamlamanız istenir. Bu, başka bir doğrulama kodu (e-posta doğrulama kodu/SMS doğrulama kodu/Google Authenticator kodu) girilmesini veya yüz tanıma ile doğrulama işleminin tamamlanmasını içerebilir.

 

SSF 07.png

 

 

 

 

 

5. Adım: Aşağıdakilerden birini belirten bir açılır pencere mesajı alacaksınız:

  • Gönderim tamamlandı. Müşteri Destek ekibi, talebinizi 1-3 iş günü içinde gözden geçirecektir veya Hesap güvenlik ayarları başarılı bir şekilde değiştirilmiş/bağlantısı kaldırılmıştır.

 

Hesap güvenlik bilgilerinizi değiştirmekte hâlâ zorluk yaşıyorsanız, lütfen aşağıdaki kılavuzlarda belirtilen ilgili talimatları izleyin: 

 

Dilerseniz, bu form aracılığıyla Müşteri Destek ekibimize bir istek gönderebilirsiniz.

Yardımcı oldu mu?